Tuesday, February 4, 2014

බලලා මල්ලෙන් එලියට




Indranatha Thenuwara - February 1
"ඡයාරූප ශිල්ප වෘත්තිය ස්ථාවරත්වය වගේ ම ඡායාරූප කලාව පැත්තෙනුත් අපි ඉන්නෙ, අපට කිට්ටු, නෑදෑයන් තරමට සමීප රටවලුත් එක්ක සන්සන්දනය කළාම ගොඩක් පහළ මට්ටමකයි.
ඒකට හේතු ගොඩක් තියෙනව.
1. කටකමසෙයියාරුවක් නැතිව කියෙව්වාට අපි“ කියවන්නෙ“ නෑ.
2. අනිත් කෙනාගෙ හැම දෙයක් ම දිහා වපර ඇහෙන් බැලුවාට අපි “බලන්නෙ“ නෑ. ඒ නිසා ම දකින්නෙ නෑ.
3. කෙනෙකුට පහර ගහන්න එකතු උනාට අපි “එකමුතු“ නෑ.
4. සාමුහික වැඩක් කඩාකප්පල් කරන්න සමූහ වශයෙන් රොද බැන්දාට අපි “සාමුහික“ නෑ.
5. අපි ඉතිහාසය ගැන වර්ණනා කළාට ඉතිහාසය අගය කරන්නෙ නෑ.
කොටින් ම කැමරාවෙ වීව් ෆයින්ඩරයක් තියෙන්නෙ ලෝකෙ දිහාව අලුතෙන් බලන්නනෙ. අනිත් හැම දෙයක් ම කළාට අපි ඒක කරන්නෙ නෑ...!! "
.=================================
.=================================

මේ සංවාදය තේනුවර සමග පමණයි.
අන් අයට වුවද
එකඟව හෝ විරුද්ධව අදහස් දැක්විය හැකියි..
දෝෂාරොපණ හා අපහාස-උපහාසවලට අවකාශ නැත.
-----------------------------------------------------
තේනුවර සමග එකට ගැවසෙන විදියෙ
සමීප ඇසුරක් නැතත්
මොකක්දෝ ලොකු සමීප හිතවත්කමක්
අපි අතර දැනෙන නිසා
තේනුවරට අදාළව මේ ටික ලියන්න හිතුවා.

ඉතිරි අයත් බ්ලොක් කරන්න වෙන්න පුලුවන් නිසා.
තේනුවරගෙ ගෝලයන්ට පිළිතුරු ලියන්නෙ නැහැ...
මම බ්ලොක් කරන්න කැමති නැහැ..
ඒත් කරන්න වෙනවා.
බොහෝ දෙනක් මේ වනවිට බ්ලොක් කරලා තියනවා.
ඔවුන් ඒ අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජන අරන්
කරන කියන දෙයින් මොන හානියක් වුණත්
මම ඒ බර දරනවා.

ඉහත දැක්වෙන
තේනුවරගෙ ප්‍රකාශය කියවද්දි
මටත් හිතුණ ප්‍රධානම දෙයක් තමයි
මේ ප්‍රකාශ වැඩියෙන්ම අදාළ වෙන්නෙ
තේනුවරගෙ ගෝලයන්ටම බව.

පසුගිය දිනවල ඇතිවුණ ආර්ට් ගැලරි සිද්ධියෙදි
තුන හා හතර ප්‍රකාශ දෙකම ඔවුන්ට බලපාන බව
මගේ පුද්ගලික ආකල්පයයි.
සත්‍යතාවය මොකක් වුවත්
තවත් අයගේ ආකල්පයත් එයයි.

මට පැහැදිලි තොරතුරු හා සාක්ෂි නැති නිසා
මම ඔවුන්ට එහෙම චෝදනා කරන්නෙ නැහැ.
.ඒත් දෙයක් සිදුවෙද්දි
ස්වාභාවිකව ඇතිවෙන ආකල්පය
සාධාරණ සාක්ෂි රහිතව
මට හෝ වෙනත් කෙනෙකුට
වෙනස් කරන්න බැහැ,

ගැලරියේ මෙහෙයුම පිටුපස
තේනුවර ඉන්න ඇති කියා
අදටත් මම සහ තවත් අය හිතනවා.
හේතු මම ඉදිරියෙදි කියන්නම්.

මම මෙහෙම කියන්නෙ
තේනුවරට ඉන් නිදහස් වෙන්නත්
මගේ හිත නිදහස් කරන්නත්
මේ අවස්ථාව හොඳ නිසයි.

ඔබ ඔවුන් පිටුපස හිටියත්,
මෙහෙයුම දියත් කොට පාලනය කළත්
මගේ පුද්ගලික අමනාපයක් නැහැ.
නොසිටියා නම් සතුටු වෙනවා.

1, සිංහයා එක්ක ඌරා සටන් කරන්න ගියා වගේ
අශූචි තවරගෙන එන්නෙ නැත්නම්,
2, නරියා හාවට කිව්වා වගේ
හිංසා කිරීමේ පරමාර්ථයෙන්
"මේ ගල මගේ" කියන්නෙත් නැත්නම්
මාත් එක්ක තියන ඕනම ගැටළුවකට
මිනිසුන් ලෙස කතා බහ කරගෙන හෝ
වෙනත් තමන් කැමති උපක්‍රමයකින්
තමන් කැමති විදියට විසඳුම් සොයාගන්න
ඕනම කෙනෙකුට තියන අවකාශය
තේනුවරටත් තියනවා.

ඒ නිසා
තේනුවර ගැලරියේ මෙහෙයුම පිටුපස සිටියා නම්
මම දොස් කියන්නේ නැහැ.
එතනදි මාව ගිම්හානත් සමග ඈඳා තිබුණ නිසා
ඒ මෙහෙයුම මා අරබයාම ඇතිවූවක් කියන්නත් බැහැ.
මා සමග පුද්ගලිකව අප්‍රසාදයෙන් සිටි අය
ඒ අව්ස්ථාව ඔවුන්ගේ හිත සනසාගන්න
ගිම්හාන ඉත්තෙක් කරගත්තා පමණයි.

ගිම්හානත් සමග ඈඳීමෙන්
අපි දෙදෙනාටම අනිකා කළ වැරදි වලටත්
පහර කන්න සිදුවුණා.
එසේ අපිට ගැසූ මඩ සියල්ල
හවුලේ විඳ ගැනීමට සිදුවීමෙන්
එවැනි අවස්ථාවන්ට මැදි නොවෙන්නට
මම පාඩමක් ඉගෙනගත්තා.

රවිප්‍රභාගෙ සිද්ධියෙදි
එතනට ක්‍රියාකාරීව ඉදිරිපත් නොවී
ඒ සංවාදය මගේ වෝල් එකට අරන් ගියේ
ඒ අවබෝධය නිසයි.

මේ ප්‍රකාශය පිළිබඳවත්
මම මේ ටික කියන්න කැමැත්තෙන් හිටියා.
මම මීට කලින් මෙතන කතා කළා නම්
අර නාඩගමේ දෙවෙනි දර්ශනය
මෙහි නටන්න මට සිදුවෙනවා.

මට නැතත්,
සාමාන්‍යයෙන් පොදුවේ
තේනුවර චතුර ලෙස පිළිතුරු ලියන
උපහාසාත්මක හා අපහාසාත්මක
වාග් විලාශය පවතින වාතාවරණයක
තේනුවරට විරුද්ධ පැත්තෙ ඉඳගෙන
අනිත් අය කරන හරි හා වැරදි ප්‍රකාශ වලදි
ඔවුන්ට තේනුවරගෙන් හා
විශේෂයෙන්ම අදාන්ත ගෝලයන්ගෙන් එල්ල වෙන
සාධාරණ හෝ අසාධාරණ ප්‍රහාරවලින්
නිකරුණේ මඩ තවරාගන්න තියන
සාධාරණ අකමැත්ත නිසාත්
එයින් අපේ හිතවත්කම පළුදු කරගන්න තියන
අකමැත්ත නිසාත් මම නිහඬව සිටියා.

මේ සංවාදයට දායක වෙන ආකාරයෙන්
තේනුවරත් පාඩම් ඉගෙන ගන්නා බව පෙනෙන නිසා
මා සිතන දේ හිතවතෙකු ලෙස
ප්‍රකාශ කරන්නට මා හිතුවා.

තේනුවර ගුරුවරයෙකු ලෙස කරන සේවයෙන්
සෑහීමකට පත්වෙලා ඉන්නවා නම්
ඒ සිසුන් තමා වටා රොක්කර නොගන්නවා නම්
බොහෝ ප්‍රශ්න මග හැරී යාවි.
ඒත් ඒක ප්‍රායෝගික යෝජනාවක් නෙමෙයි.
කෙනෙක් ජීවත්වෙන්නෙ
තමන්ට ආවේණික ක්‍රමයකටයි.
ඔවුන්ට තේනුවරටත්, තේනුවරට ඔවුනුත් අවශ්‍යයි.

මෙහි අප ජීවත් වෙන්නෙ
ඇසුරු කරන්නෙ වචන වලින් නිසා,
තේනුවරත් වාචික සංවරය හදාගෙන
ගෝලයන්ගෙත් වාචික සංවරය හැදුවොත්
මෙම ගැටලු බොහෝ දුරට විසඳෙයි.

වචන දෙපිට කැපෙන ආයුධ වගෙයි.
එක වාක්‍යයකින් චරිතයක් ඝාතනය වෙන්න පුලුවන්.

වරක් සේයාරූ කතාබහේ දියත් වූ
පුද්ගල මූලික කුමන්ත්‍රණයකදි
තේනුවරත් එම කුමන්ත්‍රණය අවස්ථාවෙ
සිටිය බව කියැවුණා.
වගකිවයුත්තා ඉවත්වී
ඒ සිද්ධිය ගබ්සා වුණ නිසා
සැකය ඉතිරි වෙලා සිද්ධිය යට ගියා.

ගැලරියෙ සිදුවීමෙදි
එම මෙහෙයුම පිටුපස තේනුවර ඉන්නවා කියා
මමත් තව අයත් හිතුවා..
තමා කිසි සේත් සම්බන්ධව නොසිටි
එම සිදුවීමට අප්‍රසාදය පළකරමින්
තේනුවර එහි උච්ච අවස්ථාවක ඉවත්වීම
නිතැතින්ම ඒ සිදුවීමට ඔහු බැඳ තබන
සාධකයක් වුණා.
සුදුසු අවස්ථාවක මා ඒ ගැන විමසුවත්
තේනුවර නිහඬවම සිටියා.

මා එසේ සිතන්නට හේතු දෙකක් තිබුණා.
1, මා අර මුලින් කී සේයාරූ කතාබහේ දියත් වූ
පුද්ගල මූලික කුමන්ත්‍රණය වෙලාවෙ ඇතිවූ සැකයයි.
2, එම මෙහෙයුම දියත් කළ හා
ඉදිරියට ගෙන ගිය අය බොහෝ දෙනෙක් හෝ සියල්ලන්ම
තේනුවරගේ සමීපතමයන් හා සිසුන් වීමයි.

එහෙත්
තේනුවරගේ කිසිදු අනුදැනීමකින් තොරව වුවත්
ඒ සිදුවීම් දෙකම
ඒ ආකාරයෙන්ම සිදුවිය හැකි බව
මා පිළිගන්නවා.
එහෙම වුණා නම් මා සතුටු වෙනවා.

තේනුවරගේ අනුදැනීම ඇතිව
එවැනි මෙහෙයුමක් සිදු වුණත්
අභියෝගයක් කොට සලකනවා විනා
මම තේනුවරට දොස් කියන්නේ නැහැ.
මගේම සොයුරු සොයුරියන්
මට විරුද්ධව සාධාරණව කරන ප්‍රයෝග වලදි
සහෝදරත්වය ඉත්තෙක් කරගෙන
මිදෙන්න මා උත්සාහ කරන්නෙ නැහැ.
මගේ භූමිකාව
හැකිතාක් නිර්මලව හා
සාධාරණව රඟපෑමයි,
මා කළ යුත්තේ.

මම කලිනුත් වරක් කී ලෙස
තේනුවරගේ ගෝලයන්ගේ හැසිරීම් නිසා
ඒ හැසිරීම්වලට එන ප්‍රතිචාර
හොඳ වුවත්, නරක වුවත්
නියමුවා ලෙස හැසිරෙන නිසා
තේනුවරටත් දරාගන්න වෙනවා.

තේනුවරගේ ගෝලයන්ගේ හැසිරීම නිසා
ඔවුන් ඉන්නා පරිසරයකදී
තේනුවරටත් මටත් හමුවෙන්නට හැකියාවක් නැති බව
එවැනි අවස්ථා මා මගහරින විට
ඔවුන්ගේ නම් ගම් සහිතවම
මා තේනුවරට ප්‍රකාශ කර තියෙනවා.

ඔවුන් සිටින තැනක තේනුවර හමුවීමෙන්
ඇතිවෙන්නට අවකාශ ඇති වාතාවරණය
බරපතල විසඳුම් සොයන්නට සිදුවෙන
අසීරු තැනකට පත්වුණොත්
ඒ හේතුවෙන්
අපි අතර මේ තියන බැඳීම නැති නොවුණත්
දුරස් වෙන්න පුළුවන්.
එවැනි අසීරු අවස්ථාවක
අප දෙපාර්ශවයට මැදිවී
වඩාත්ම අපහසුවට පත්වන්නේ තේනුවරයි.

මට ඔවුන් සමග පුද්ගලික අමනාපකම් නැති නිසා
මා සිතින් විඳවන්නේ නැහැ.
එහෙත් ඔවුන්ගේ මා සමග ඇති
පුද්ගලික අමනාපකම් නොසලකා
ඔවුන්ට Punchin bag එකක් වෙන්නත් බැහැ.

තේනුවරගේ ගෝලයන්ගේ හොඳ හා නරක මත
ඔවුන්ගේ නියමුවා ලෙස තේනුවර දෙස බලා
සම්මාන හා අවමාන කරන පිරිසකගෙන්
මා එක්කෙනෙක් පමනයි.

සුරතලයට හෝ ප්‍රයෝජනය තකා
අපි ගෙදර ඇති කරන සතෙක් නිදැල්ලේ ගොස්
අසල්වාසීන්ට කරන දේවල් වලදී
අපිට එන වගකීමෙන් මිදෙන්න
අපට බැහැ.

ගැලරියෙ සිදුවීමෙදි
වාතාවරණය වෙනස් විදියක් වුනත්
මම ඒ අත්දැකීම උපරිමයෙන් වින්දා.

ගිම්හාන මගේ හිතවතෙක් හෝ
වෙනත් අයුරකින් බැඳුණු කෙනෙක් නොවුණත්
සමහර අදහස් හා ක්‍රියාකාරකම් සමපාත වීමෙන්
අපි දෙදෙනාටම එකිනෙකාගේ
එකඟ නොවෙන අදහස් හා ක්‍රියාකාරකම් වලටත්
වන්දි ගෙවීමට සිදු වුණා.

සිදුවීම හමාර වෙන විට
මා ඊට උත්ප්‍රේරකයක් පමණක් වුණා.
ගිම්හාන ඉවත්වුණා.

ගිම්හාන ඉවත් කිරීමේ සිදුවීමට
මාත් අනියම් ලෙස දායක වීම ගැන
මට කම්පාවක් තියනවා.
නැවත එළඹෙන අවස්ථාවක
අහම්බෙන් ඉත්තෙක් නොවන්නට
මා ප්‍රවේශම් වෙනවා.

මෙතෙක් මා බැස නැති
ඕනම වලකට,
එහි තියෙන්නෙ අශූචි වුණත්
පළවෙනි වරට බහින්න
මම කැමතියි.
අත්දැකීම ගත් පසු මොහොතක්වත්
එහි රැඳෙන්න කැමති නැහැ.
නැවත කවදාවත් ඊට බහින්න කැමතිත් නැහැ.
නැවත වැටුණොත්
එය මගේ පරාජයක් ලෙස සලකා
මා එම පාඩම නැවත ඉගෙන ගන්නවා.
Like ·  · Stop Notifications · Share · Yesterday
  • 9 people like this.
  • Athula Siriwardhane .
    මූලාශ්‍ර සංවාදය..
    ---------------------

    මෙහි මූලාශ්‍ර ත්‍රෙඩ් එක 
    .https://www.facebook.com/indranatha.../posts/541667419274823
    කමෙන්ට්ස් 279කට පස්සෙ
    තේනුවර විසින් මකා දැම්මා.
    මේ එහි රැකගන්නට හැකිවූ
    අවසාන කමෙන්ට් 169යි මේ.
    https://docs.google.com/.../1s6s44FD-JKSUrr.../edit...
  • Gimhana Wedage ඉන්ද්‍රනාත ගැලරිය ගැන ඇහැ ගහගෙනම තමයි හිටියේ. එයාට අන්තිම කාලේ තිබුනේ තමන්ගේ ගෘප් එකට පහර වදින එක ගැන වේදනාවක්. ෆොටෝ ටෝක් වචනේ ආපු ගමන් ඉන්ද්‍රනාත ජනක බස්නායකව කරලියට එවනවා. ඔය එක සන්වාදෙකවත් ඉන්ද්‍රනාත හිටියේ නෑ. පන්තියේ ඇඩ් එකක් දාපු වෙලාවට විතරයි ඉන්ද්‍රනාතව පෙනුනේ.

    ඉන්ද්‍රනාත ගැලරියේ සිදුවිම් පසුපස හිටියා කියා මටත් හිතෙනවා. කවදාවත් ගැලරියේ පස් පාගපු නැති එයාගේ ලඟම ගෝලයෝ කදුළු, හොටු පෙරන්න පටන් ගත්තා අන්තිම කාලේදී. ඒ එක්කෙනෙක්වත් දැන් නෑ. ඉන්ද්‍රනාත එලියට ගියා කියලා දැනුනේ නෑ. නමුත් බොරුවට හරි දසුන් එලියට ගිය එකනම් කට්ටියට දැනුනා. ඉන්ද්‍රනාතට එවැනි මදිපුංචිකම් මුල ඉඳලම ගැලරියේ තිබුනා. එයාට විශේෂ පිළිගැනීමක් නම් ගැලරිය තුල කොහෙත්ම ලැබුනේ නෑ.

    ඕවගේ දේවල් ඉන්ද්‍රනාත ඇරියස් විදියට තියාගෙන ඉන්නවා.
  • Gimhana Wedage ඉන්ද්‍රනාත පන්තියේ ඇඩ් එක දාලා සජිත්ට කියනවා, නීති වලට අනුව ඇඩ් දාන්න බැරිනම් අයින් කලාට කමක් නැතිය කියලා. ඉතින් මට මතක් වෙනවා එයාගෙම ගෘප් එක. එකෙනේ ඔය නීති රෙගුලාසි, කොමෙන්ට් සිමා ඔක්කොම තියෙන්නේ. මම කියනවා ඉන්ද්‍රනාතට මේ ඇවිල්ල ෆොටෝ ටෝක් එක නෙමෙයි කියලා. ඕවටත් ජුවල් මගේ හිතේ.
  • Gimhana Wedage මේ තියෙන්නේ ආර්ට් ගැලරිය ගැන ඉන්ද්‍රනාතගේ උත්තරේ. මේක කියන්නෙත් වෙන තැනක.

    "Art Gallery සමූහය ගැන කියනවානම් එය ආරම්භ කළ සජිත් අපේ ෆොටෝටෝක් සමූහය තුළ දී ප්‍රශ්නකාරී ලෙසින් හැසිරී, ඉන් ඉවත් ව ගොස් මේ සමූහය හදාගත් බවක් මගේ හිතේ තිබුණු නිසාවෙන්, ඒ සමූහය ගැ
    න ලොකු ප්‍රසන්නතාවයක් මා ළඟ තිබුනෙ නැහැ. නමුත් මගේ ශිෂ්‍ය Sameera Weerasiri කළ දුරකතන ආරාධනාව පිළිගෙන මා එහි ඇඩ්මින්වරයකු කරන්නට අවසර දුන්නා. නමුත් අද වන තෙක් මා එහි ඇඩ්මින්වරයකුදැයි මා දන්නේ නැහැ. කෙසේ නමුත් සජිත් සහ හිරිවර එම සමූහය පවත්වාගෙන ආ ආකාරය ගැන පැහැදීමක් තිබූ නිසා, දිනපතා එහි පිවිස බලන පුරුද්දක්නම් මට තිබුනා. අපෙන් කැඩී ගිය අනෙක් අය සාදා ගත් සමූහත් ඒ වගේ ම බලනවා. ඒකත් කියන්න එපැයි.
    කෙසෙ නමුත් මම Art Gallery සමූහයට සක්‍රය ව දායක උනේ නැති ම තරම්. අඩු තරමින් මගේ පින්තූර දෙක තුනකය වඩා එහා පළ කරලාත් නැහැ. පොදුවේ වැදගත් යමක් ලැබුණාම හතර අතෙ බෙදන පුරුද්ද නිසාවෙන්, වැදගත් සෑම දෙයක් ම එහිත් දමා යන සිරිතක්නම් තිබුණා. ඔවුන් අවසානවරට කළ වැඩමුලුවට මට සහභාගී වන්නට ලැබුනෙත් අහම්බෙන්. ඒත් එදාම යොදාගෙන තිබූ වෙනත් වැඩමුලුවක් නොසිතූ පරිදි අවලංගු වීම නිසයි. අප හිතවත් Vidarshana Rathnayake නම් වූ සුන්දර හිතවතා මා ජීවිතයේ මුල්වතාවට ඇසට දැක්කෙත් එදානෙ..!!
    Art Gallery සමූහයේ සාමාජිකයන්ගේ පින්තූර පළකිරීම් බැලිය යුතු නිසා ම මම එහි නොටිෆිකේෂන් සක්‍රිය කරලයි තිබුනේ. අවසාන කාලයේ එහි ගැවසුණු අසික්කිතයන් කිහිපදෙනෙකු නිසා ම ඇති වූ වාතාවරණයත්, ඉන් නිකුත්වන පල් වූ අසූචි සහිත දැවැන්ත නොටිපිකේෂන් කන්දරාව නිසාත්, වහාම ඒ සමූහයෙන් ඉවත් වන්නට තීරණය කළා.
    ඒ නිසා අතුල මා වෙත දමා ගැසූ Art Gallery සමූහයේ ඔද්දල් කුණු තුවාලය ඔතාතිබූ ඊටත් වඩා කුණ ව ගිය පැලැස්තරයෙන් මා නිදහස් වෙනවා."
  • Gimhana Wedage //Art Gallery සමූහයේ සාමාජිකයන්ගේ පින්තූර පළකිරීම් බැලිය යුතු නිසා ම මම එහි නොටිෆිකේෂන් සක්‍රිය කරලයි තිබුනේ. අවසාන කාලයේ එහි ගැවසුණු අසික්කිතයන් කිහිපදෙනෙකු නිසා ම ඇති වූ වාතාවරණයත්, ඉන් නිකුත්වන පල් වූ අසූචි සහිත දැවැන්ත නොටිපිකේෂන් කන්දරාව නිසාත්, වහාම ඒ සමූහයෙන් ඉවත් වන්නට තීරණය කළා.//

    1. ඉන්ද්‍රනාත මොකක් හරි විදියකින් නොටිෆිකේෂන් ඇක්ටිවේට් කරගෙනලු. කොහොම කර ගත්තද දන්නේ නෑ. මම නම් මොකවත් කරලා නැතත් නොටිෆිකෂන් එනවා.

    2. අන්තිම වෙද්දී අසික්කිතයින් හින්දා නොටිෆිකෂන් වැඩියෙන් එන්න අරන්. ඉතින් දෙයියනේ අර මුලින් කරපු විදියටම ඩිඇක්ටිවේට් කරගන්න තිබුනනේ. එලියට ගියෙත් නිකම් නෙමෙයි. පෝස්ට් එකකත් දාලයි. ඒ පෝස්ට් එකේ නම් ඔහොම දෙයක් කිව්වේ නෑ.

    3. අසික්කිතයින් හෝ එසේ නොවන අය පෝස්ට් එකක් දැම්මාම නම් නොටිෆිකේෂන් එනවා තමයි. නමුත් සංවාදයක හැම කොමෙන්ට් එකක් ගානෙම එහෙම එන්නේ නෑ. මොකද ඉන්ද්‍රනාත ඒ සංවාද වල හිටියේ නෑ. ඉතින් ඉන්ද්‍රනාතට අන්තිම කාලේ විතරක් විශේෂයක් උනේ කොහොමද දන්නේ නෑ.

    //Art Gallery සමූහය ගැන කියනවානම් එය ආරම්භ කළ සජිත් අපේ ෆොටෝටෝක් සමූහය තුළ දී ප්‍රශ්නකාරී ලෙසින් හැසිරී, ඉන් ඉවත් ව ගොස් මේ සමූහය හදාගත් බවක් මගේ හිතේ තිබුණු නිසාවෙන්, ඒ සමූහය ගැන ලොකු ප්‍රසන්නතාවයක් මා ළඟ තිබුනෙ නැහැ. නමුත් මගේ ශිෂ්‍ය Sameera Weerasiri කළ දුරකතන ආරාධනාව පිළිගෙන මා එහි ඇඩ්මින්වරයකු කරන්නට අවසර දුන්නා. නමුත් අද වන තෙක් මා එහි ඇඩ්මින්වරයකුදැයි මා දන්නේ නැහැ.//
    5. ආරම්භයේ ඉඳන් කොස්සක් නම් තිබිලා තියෙනවා.

    //අතුල මා වෙත දමා ගැසූ Art Gallery සමූහයේ ඔද්දල් කුණු තුවාලය ඔතාතිබූ ඊටත් වඩා කුණ ව ගිය පැලැස්තරයෙන් මා නිදහස් වෙනවා.//
    6. පොඩි ස්වයං වින්දනයක් විතරයි. 

    බොරු කියද්දී be consistent.
  • Gimhana Wedage ආර්ට් ගැලරිය ගැන කතා කරපු නිසා Sajith Fernando ට නොටිෆයි කරන්නම වෙනවා.
  • Sajith Fernando මා දැනුවත් කිරීම පිළිබඳව 
    ගිම්හාන මහත්මයාට පළමුව ස්තූතිවන්ත වෙනවා.

    පුංචි නිවැරදි කිරීමක් කල යුතුයි.
    Art Gallery ආරම්භ කලේ මම කලින් සිටි කිසිදු සමූහයක් සමග
    ඇති කරගත් කිසිදු ආරවුලක ප්‍රතිඵලයක් ලෙස නොව්.
    එය මාගේ ස්වාධීන තීරණයක්
    කිසිදු සමූහයක් සමග මගේ තරඟයක් නැහැ.
    හැකි සෑම සමූහයක් සමගම සහයෝගයෙන් මා කටයුතු කරනවා.
    විවිධ සමූහවල විවිධ වැඩසටහන් පිළිබඳ දැන්වීම්
    Art Gallery තුල පල කිරීමට අපි කිසිදු පැකිලීමකින් තොරව
    ඉඩ හසර සලසා දුන්නේ ඒ හරහා එක් සාමාජිකයෙකුට හෝ
    සෙතක් වනු ඇතැයි විස්වාස කල නිසායි.

    කිසිදු සමූහයකට අභියෝග කිරීමට තරම් බොළඳ ආසාවක් ඇතිනම්
    මම සමූහයක් ආරම්භ කල යුත්තේ Art Gallery ආරම්භ කිරීමට බොහෝ කලින්...
    මන්ද මට සමූහයක ඇඩ්මින්වරයෙක් ප්‍රසිද්ධියේ අභියෝග කලා
    හැකිනම් හරියට සමූහයක් පවත්වාගෙන ගොස් පෙන්වන්න කියලා.
    ඒ අවස්ථාවේ මම ක්‍රියාත්මක නොවුනේ මම සමූහයක් තුලින් තරඟයක්
    අපේක්ෂා නොකල නිසයි. 

    මම කිසිදු සමූහයක ප්‍රශ්නකාරී ලෙස හැසිරුනා නම්
    අතිශය වගකීමෙන් ඒ පිළිබඳ කණගාටු වෙනවා.

    ඒ වගේම Art Gallery ඇඩ්මින්වරු ලෙස තේනුවර සර් වැනි 
    ක්ෂේත්‍රයේ ප්‍රවීණයන් පත් කරන්නේ නැහැ.
    ඊට හේතුව ඔවුන්ගේ කාර්්‍යයබහුලත්වයයි.
    ඒ වගේම ඇඩ්මින්වරුන්ගේ ජනප්‍රියත්වය මත
    පවත්වාගෙන යන සමූහයක් අපේ අරමුණ නොවේ.
    අපි ඒ වෙනුවෙන් පත්කලේ කාර්්‍යක්ෂමව
    සමූහය හා රැඳී සිටීමට තරම් කාලය ඇති සක්‍රීය සාමාජිකයන් පමණයි.

    තේනුවර සර්ට අපි ආරාධනා කලේ "Knowledge Cloud" එකේ
    සාමාජිකයක් වශයෙනුයි.
    තවදුරටත් එම "Knowledge Cloud" සාමාජිකයෙක් ලෙස එතුමා අපේ
    ගෞරවයට පාත්‍ර වෙනවා.
    22 hours ago · Unlike · 4
  • Gimhana Wedage මමත් තාම ඉන්නවා. හැබැයි කසල ශෝධක අංශයේ.
    11 hours ago · Like · 1
  • Athula Siriwardhane https://docs.google.com/.../19-ToN7oR.../edit...
    මෙහි මූලාශ්‍ර ත්‍රෙඩ් එක 
    කමෙන්ට්ස් 279කට පස්සෙ

    තේනුවර විසින් මකා දැම්මා.
    රැකගන්නට හැකිවූ
    අවසාන කමෙන්ට් 169යි මේ.
  • Gimhana Wedage අයියො මිස් සිස් පෙරේරා...
  • Athula Siriwardhane .
    මූලාශ්‍ර සංවාදය..
    ---------------------

    මෙහි මූලාශ්‍ර ත්‍රෙඩ් එක 
    කමෙන්ට්ස් 279කට පස්සෙ
    තේනුවර විසින් මකා දැම්මා.
    මේ එහි රැකගන්නට හැකිවූ
    අවසාන කමෙන්ට් 169යි මේ.
    https://docs.google.com/.../1s6s44FD-JKSUrr.../edit...
  • Athula Siriwardhane .
    තේනුවරගේ පහදා දීම් අනුව
    මට වැටහුණ විදියට
    ඡායාරූප ක්ෂේත්‍රයේදී
    අඩුගාණට වැඩකරන පහළ ස්ථරයක්
    හැමවිටම ඉහළ ස්ථරයකට
    අභියෝගයක්..

    තේනුවර විතරයි
    එය සටන්පාඨයක් කරගත්තෙ,.
    ඒත් මේ උද්ඝෝෂණයට විතරයි..
    ගැටළුවට මුහුණ දෙන්න
    සැබෑ ප්‍රායෝගික විසඳුමක් නැහැ.

    ගැටලුවත් ප්‍රායෝගික නැහැ..

    තේනුවර ඇතුළු පිරිසත්
    අඩුවට මංගල ඡායාරූප කරමින්
    ඉහළ ස්ථර වලට හිමි වැඩ කඩා ගන්නවා..
    අවස්ථාවක් ලැබුණාම 
    පහළ ස්ථරයෙන් දුර්වලම කෙනෙක් තෝරාගෙන
    ඔහුගේ පඹයෙක් පුළුස්සනවා.

    අපිත් නොදැනුවත්ව
    ඒ කාලීන උද්ඝෝෂණයට
    රුකුල් දීල තියනවා.

    වලක් බැස්සාම
    අන්තිමේ ඉතුරු වෙන්නෙ
    වුණේ මොකක්ද කියන 
    අවබෝධය තමයි.

    .https://docs.google.com/.../19-ToN7oR.../edit...
  • Athula Siriwardhane .
    https://docs.google.com/.../1s6s44FD-JKSUrr.../edit...
    සැබෑ සතුරෙක් නැතුව

    සතුරු කමක් මවාගෙන සටන් කරල
    සතුරා අන්තිමේ
    නිරුපද්‍රිතව ඉතුරු වුණොත්
    අර සටන පුස්සක් වෙනවා.

    රවිප්‍රභාට විරුද්ධව දියත්වුණ
    මේ සටනත් එහෙමයි.

    ජේවීපී එක
    අවුරුදු හතළිහක් විතර තිස්සෙ
    කරන්නෙත් ඒ දේමයි..

    ජේවීපී එක උද්ඝෝෂණ කරනවා.
    කිසිවක් වෙන්නෙ නැහැ
    පාක්ෂිකයන් චූන් වෙනවා.
    සතුරා යෙහෙන් වැජඹෙනවා.

    පාක්ෂිකයන් රැස් කිරීමට සහ
    පාක්ෂිකයන් පවත්වාගෙන යන්නට
    දේශපාලන පක්ෂ කලින් කලට ගෙනියන
    උද්ඝෝෂණයකට වැඩි යමක්
    මම දකින්නේ නැහැ .
    අපි විරුද්ධ වුණේ
    පඹයෙක් ගිනි තැබූ
    සංදර්ශනයකටයි...

    මම ඒක දකින්නේ
    දුර්වලකමකට හෝ මැරප්‍රහාරයකට වඩා
    කල් යල් බලා සිට
    ලද අවස්ථාවෙහි දියත් කරන
    වෙළඳ ප්‍රයෝගයක් විදියටයි..
    මම මේ සංවාදයෙන් හඳුනාගත්
    ප්‍රවණතාවය එයයි.

    මීළඟ සංදර්ශනයෙදි
    අලුත් විදියකට
    මීට වඩා නිර්මාණශීලීව
    සහභාගි විය යුතුයි..
    accounts.google.com
    Google Drive lets you store up to 15GB of your stuff for free, access them from anywhere, and collaborate with others.

No comments:

Post a Comment